RelationShep
Shep Rose dreams of being married with two kids before he turns 40, but he's cutting it pretty close. He hasn't found the perfect girl in his home town, so he decides to take his search elsewhere, visiting friends who set him up on blind dates.
Shep goes on an odd double date. When things begin to heat up at the hot springs, Shep uses his escape skills to reach a brunette. A health scare pushes Shep back into reality.