Reprisal
After being left for dead, a relentless femme fatale leads a vengeful campaign against a bombastic gang of gearheads.
The Tale Of Harold Horpus
Years after being left for dead by her brother and his gang, the Banished Brawlers, Katherine Harlow re-emerges as Doris and starts to plot her revenge.