Restoration Garage
David Granger and the crew at the Guild of Automotive Restorers work to bring antique and classic cars back to life.
Delahaye Fever
A chrome malfunction ruins Dave and Larry's hopes of showing their prized Delahaye at Pebble Beach, but a custom roadster lifts their spirits; Ken runs into trouble on a 1951 Ford F1.
Farm Boy
Dave surprises Larry with his acquisition of a 1978 custom Bronco, then sets out to secure a replacement part for his 1946 Johnny Popper tractor.
Larry brings his favourite Studebaker to the Guild one final time; Brad troubleshoots an overheating problem on a Ferrari 328 GTS; Dave decides to auction off two decades of car memorabilia.
Dave and Larry are spellbound by a 1971 Alfa Romeo Montreal up for auction, but escalating bids test their enthusiasm for the vehicle; Thomas puts the finishing touches on a 1963 Split Window Corvette.
Dave showcases the Guild's 1935 Bugatti Aerolithe Coupe at the world's greatest aviation celebration in Oshkosh, Wis., alongside the 100P, the only plane Ettore Bugatti ever built; a 1965 Buick Riviera Gran Sport rolls into the Guild.