Reverie
Apertus
Former hostage negotiator Mara Kint is hired to save people who have lost themselves in a virtual reality program called Reverie.
Mara tries to help a client who is addicted to a Jane Bond adventure; Mara deals with the unanticipated side effects of Reverie.
Mara must find out why a family man is robbing banks in Reverie; Mara's de-realisations put her life in danger.
Alexis' former partner warns Mara that Reverie 2.0 has some dangerous side effects; a BCI is stolen and Mara must go into a rogue Reverie.
Monica seeks help from the team after a bombing kills dozens of people; Mara dives into the mind of a coma victim to identify a perpetrator.
When Mara tries to save a young dancer, whose recent tragedy has sent her spiralling into deep despair, the case leads her to a surprising reunion with the man she left when her life fell apart.