Robbie
Ice cream store manager and church-league basketball coach Robbie goes after his dream job and gets some shocking news from his ex-girlfriend.
Robbie vs. The Room of Dreams
When Robbie seeks to baptise Caleb so he can play on the church basketball team, Ava demands that Robbie first step up as a dad financially.
Robbie attempts to befriend the team's parents at Ava's suggestion, but his immature behaviour and hostile attitude get in the way.
The arrival of a new boutique ice cream chain pits Robbie against his dad and gives Ava a chance to meet her hero.
Robbie tries to get uniforms for his team, but raising the funds requires him to pack in the crowd for the next game; Ava tours a prospective private school for Caleb.