Sabrina, the Animated Series
Sabrina Spellman has a big secret, like everyone else, but this one is very special: she is half human and half witch; she casts spells, has a black cat, and flies with a broom.
Most Dangerous Witch
Hilda and Zelda are kidnapped by Tim, the famous witch hunter who has arrived in town; Harvey, who has Sabrina's magical medallion, is also kidnapped; all three try to unite to escape.
You Said a Mouse-Ful
Sabrina turns her cat, Salem, into a mouse so that she can win a science fair prize; but Harvey trades the mouse to NASA, and Sabrina has to work fast before Salem becomes an astromouse.
Sabrina is really looking forward to the school ball and just can't understand why Harvey doesn't share her enthusiasm.
Harvey is too afraid to show the comic book artist King Kirby his comic book; so Sabrina gives him a magical wishful star that should give him courage.