SAIYUKI RELOAD BLAST
Squall
Sanzo's party returns to take down any demons standing in their way; the group searches for food after a difficult trek to India.
Cloud Mirror
Sanzo and his followers, running out of tobacco and food, arrive at a beautiful saltwater lake; a local village prospers by the lake.
Konzen Douji is suddenly charged with taking care of a heretic child named Goku, who has golden eyes.
Goku tries to see Nataku, but is continually refused; Konzen and Tenpou discuss Nataku's origins and the threat Goku poses to Li Touten.
Goku reveals his true power; Kenren, Konzen and Tenpou are deemed traitors; the four make a run for it and attempt to get Goku down to Earth.