Saiyuki Reload
Goku's true power is revealed and Konzen, Kenren, and Tenpou are deemed traitors for protecting him. With no other choice, the four make a run for it, and try to get Goku safely down to Earth before any harm can come to him.
The barrier that Sharak Sanzo had erected to protect the surrounding area has been breached. Demons pour in to attack the villages and the Kouten temple.