Samurai Girls
The story takes place in Japan, the 21st century, in an alternate reality where the Tokugawa Shogunate has remained in power. In this reality, student councils are tasked with oppressing schools. Yagyuu Muneakira is a student who rebels against his council with the help of girls who've had the names of samurai heroes passed on to them.