Sascha Huber vs
Fitness YouTuber Sascha Huber steps into the world of elite sport, going head-to-head with biathlete Anna Gandler, Nordic combined world champ Johannes Lamparter and ski mountaineer Paul Verbnjak.
Sascha Huber vs Anna Gandler
In a duel of precision and nerves with Anna Gandler, Sascha Huber experiences the extremes of biathlon. Maximum stress on the cross-country ski trail meets maximum concentration at the shooting range.
Sascha Huber vs Johannes Lamparter
Sascha takes on what is probably the most complex winter sport. Alongside Johannes Lamparter, he experiences the mental challenge of ski jumping and the physical rigour of cross-country skiing.
In a duel with Paul Verbnjak, Sascha Huber fights his way up to over 3,000m in ski mountaineering. Steep climbs, thin air and pure willpower push his to him physical limits.