This is Marcus
Working with a filmmaker who travelled with him constantly for several years, this is an up-close-and-personal documentary series about snowboarder Marcus Kleveland.
Inside the life
We take a look at the Marcus Kleveland's background since he began snowboarding at the age of three in Norway, then leaving school as a teenager in pursuit of his dreams.
Inside the mind
Professional snowboarder Marcus Kleveland is renowned for being an innovator, a reputation he's held since the age of 16. Find out how he comes up with his creative tricks.
Professional snowboarder Marcus Kleveland scored the world's first quadruple cork landed in competition. Follow him on his journey to achieve this feat.