Brothers McMorris
Mark and Craig McMorris explore three distinct disciplines of snowboarding with some of their heroes, from street riding with Eero Ettala to Alaskan backcountry with Travis Rice.
Canadian snowboard bros Mark and Craig McMorris meet their childhood hero, Eero Ettala, in Finland, ending up in Jyväskylä searching for snow and a spot for Mark to make his return to the streets.
Alaska
For the McMorris brothers, the last frontier is Alaska. Their careers in snowboarding have taken them all over the world, but Alaska remained out of reach – until now.
Snowboard bros Mark and Craig McMorris bring the band to the land of Dumb and Dumber jokes: Aspen, Colorado. Flipping the script, Mark and Craig take on the role of surly vets with a crew of up-and-comers.