Savage Builds
Adam Savage takes on the most inventive builds of his career, from an Iron Man-inspired suit of armour to a rocket propelled explosive weapon.
Adam wants to build his own version of King Arthur's legendary sword, Excalibur. Using the iron found in a meteorite, he attempts to make an indestructible weapon.
Adam Savage teams up with Oscar-winning actor Gary Oldman to build one of Hollywood's deadliest weapons, the ZF1 Multi-Artillery Gun from The Fifth Element, a weapon so lethal that it features both a rocket launcher and a flamethrower.