Sea Princesses
Lost; The Pearl
The princesses are heading for their first day of school when they come across a lost whale; Tubarina takes the pearl from her father's sceptre for an exposition.
Polvina's diary is stolen; Polvina and Tentie find a beautiful box with a toy inside.