See.Hear.Now.
Meet your new favourite artists as some of the most exciting rising talent on the planet perform exclusive sets for Red Bull TV in this intimate series that introduces you to new music and new artists.
Ariana and the Rose
Singer-songwriter Ariana DiLorenzo is a self-confessed perfectionist. The charismatic singer and her band deliver a healthy dose of good vibes in an exclusive session.
When pop star Katy Perry first heard Aurora Aksnes's 2015 single Runaway she tweeted that it made her heart flutter. She's not the only one. Get to know this Norwegian synth-pop songwriter.
As names go, South African folk-pop singer-songwriter Jeremy Loops's couldn’t be more appropriate. His real name is Jeremy Hewitt and alongside vocals and guitar he uses a loop pedal.
British instrumental outfit Portico Quartet’s jazz-infused, effects-laden electronica takes in ambience, trance, trip-hop and spiritual jazz. Watch them perform Endless and A Luminous Beam live.