Seeing Canada
Gold rush history in Dawson City, Yukon; exploring the remote communities of Twillingate, Change and Fogo Islands in central Newfoundland.
A cowboy experience in Saskatchewan; searching for beluga whales and polar bears in Churchill, Manitoba.