Serial Killer With Piers Morgan
Piers Morgan speaks face-to-face with some of America's most depraved serial killers, who have never spoken about their crimes on camera before.
Piers interviews Mark Riebe, an alleged serial killer who confessed to committing 13 murders along the Florida stretch of the Gulf Coast of the US before withdrawing the confessions and accruing only one conviction.
Morgan sits down with one of Missouri's most notorious serial killer, Lorenzo Gilyard, a seemingly ordinary man who murdered 13 times.
For the first time, Piers Morgan comes face-to-face with a killer who wants to admit his crimes. In late 1973, 20-year-old Bernard Giles picked up five innocent young women hitchhiking.