Shadowlands
Three stories of couples and individuals dealing with love in three time periods, beginning in 1928 and concluding in the year 2018.
Mating Season
A couple explore the idea of opening their relationship while on a remote camping trip when they encounter a mysterious stranger.
A plastic surgeon hosts a house party with an assortment of guests and amid romantic misfires, it becomes apparent that he's only interested in himself.