Shadowverse
Light wants Shinobu to join Seventh Flame, but she'll only listen to him if he can beat her first. The only problem is... he has no idea how to play Shadowverse!
Light faces off against Gentleman, a strategic genius who uses the avatar of a magician's rabbit. Can he prevail against his foe's gigantic brain?
Light's battle with Gentleman reaches its peak as he gets ready to summon his ultimate card. But what if his best card isn't his best move?