Shakespeare Uncovered
Jeremy Irons examines the draw of Shakespeare's History Plays, discovering the differences between real history and Shakespeare's fiction.
David Tennant catches up with some of the other actors who have taken on the role of Hamlet. Later, he attempts to uncover the meaning of the play and why it is viewed as Shakespeare's best.
Director Trevor Nunn explores the mysterious world of The Tempest, and finds out where Shakespeare's material came from, as well as the personal insights hidden within.