She Was Pretty
Hye-jin and Sung-joon, who were each other's first love in childhood, unknowingly reunite years after getting separated when they become teammates at work as adults.
Hye-jin has to see Sung-joon at work every day when he joins her team as an editor; Sung-joon still believes Ha-ri is Hye-jin and treats the real Hye-jin harshly.
Shin-hyuk notices something strange between Hye-jin and Sung-joon; Hye-jin tries her best and learns about fashion to impress Sung-joon.
Hye Jin has to drive Sung Joon to an important interview for the magazine; after drinking her blunders away, Hye Jin says a little too much to Sung Joon on the phone.
Ha Ri starts to develop real feelings for Sung Joon but their relationship is based on a huge lie; Hye-jin worries about Sung-joon's health.