Shining Vale
Chapter One - Welcome To Casa De Phelps
After an affair nearly destroys their marriage, Pat and Terry Phelps move their family from the city to Connecticut and a house that may be haunted.
Chapter Two - She Comes At Night
Pat finds a clue as to the identity of the 1950s housewife who keeps appearing to her; Terry confronts a demon from his past.
After years of writer's block, Pat finally finds her muse with the help of a narcotic; Terry's pitch to the NY Archdiocese turns out to be the presentation from Hell.
Pat is writing like a woman possessed until she finds out the true identity of her muse; Terry makes a decision about work that will come back to haunt him.
As Pat tries to get rid of Rosemary for good, she finds out that Terry has been keeping a horrifying secret from her; Gaynor learns a secret about Pat that will change how she views her mother forever.
On the verge of losing everything, Pat decides to make a deal that may damn her forever; Terry's battle with depression leads to deadly consequences.