SMILF
A Box of Dunkies & Two Squirts of Maple Syrup
Bridgette pursues a former hookup for an opinion about her post-birth body. The baby's father, Rafi, dates someone new.
1,800 Filet-o-Fishes & One Small Diet Coke
Bridgette fantasises about living the life of a wealthy, stay-at-home mother when left in charge of Ally's home for the day. Nelson vaccinates Larry without Rafi's knowledge.
Nelson persuades Bridge to use visualisation techniques to improve her life. Inspired by Eliza's success with an online venture, a broke Bridge turns to Craigslist for some fast cash.
Bridgette, Eliza and Nelson take part in an extreme mud run. Rafi and Tutu baptise Larry without Bridget's knowledge.
Bridgette is conflicted on Father's Day as she contemplates different paths to forgive Rafi for baptising Larry.
Having realised her passion for basketball, Bridgette tries out for the WNBA. Rafi is at a crossroads after a visit with Father Eddie, while Tutu reconnects with someone from her past.