Snake City
Snake catcher Simon Keys and his herpetologist girlfriend, Siouxsie Gillett, risk their lives to capture and relocate snakes.
Recipe for Disaster
Simon and Siouxsie come to the aid of a terrified woman who has a brown snake in her kitchen; Simon comes face to face with an enormous black mamba in an oven.
Simon and Siouxsie rush to help a family who have a snake behind their kitchen cupboards only to learn that it's a lethal spitting cobra.
Simon and Siouxsie come to the aid of a man who believes there are two black mambas in his chicken coop.
Simon and Siouxsie fish a black mamba from a pool, wrestle with Africa's largest cobra and try to retrieve a boa constrictor.