Outback Wrangler
Matt's helping clear out problem crocodiles from his mate Paul's station so he can get on with his cattle work when Paul's three dogs go into the dam – and only two come back out. There seem to be crocodiles everywhere Matt turns: in the cattle's watering holes, on the flooded fence lines, and even at a nearby tourist spot. He's got his work cut out for him.