Out There With Jack Randall
Animal expert Jack Randall searches for endangered, exotic and iconic species in some of the planet's most unforgiving environments.
Zoologist Jack Randall travels to the Northern Territory to witness the battle between two different species of deadly crocodile. Jack helps scientists catch and track the dangerous crocodiles in the hope of maintaining the balance of nature.
Jack Randall discovers whether green sea turtles have adapted to the dying Great Barrier Reef, and what can be done to help the ailing species.