So Freakin Cheap
Saving for a Rainy Day
The Watsons get cheap engagement photos; Ashley and Colby try to conceive; the Tran family enjoys a free round of golf.
Shelley Watson finds inspiration for a cheap wedding venue, which doesn't sit well with Brittney; Tony Clayton ruins Angela and Cierra's girls' night; Rosanna Tran has a tense Mother's Day when her family cuts corners on pampering.
Brittney and Shelley make amends as the wedding moves forward; Becky takes Jay on a date to make up for her cheapskate ways; Angela finally gets fed up with Tony's cheapness and tells him it's either her or the coins.
The Watsons prepare for Brittney's bachelorette party; Becky struggles to spend money buying furniture; the Tran family finds a pet photographer for Charisma's modelling portfolio shoot; the Claytons go to therapy to save their marriage.