South Beach Classics
We've Moved
Ted, Robin, and the gang relocate to a new 7-acre location with room for more than 400 vehicles; Robin works a Corvette-Ferrari deal and purchases a 1949 Cadillac.
Ted and Robin transport cars down South for an auction; the duo buys sixteen cars at an auction in Asheville, NC.
Ted and Robin reminisce about the old days with their favourite cars from old movies; when they go to buy a Cadillac, Ted and Robin re-enact a scene from the movie "Scarface."
Ted and Robin discuss the history of Corvettes and the importance of the brand to car owners; Robin tests out a 2014 Corvette.