Southern Charm
A view of modern Southern aristocracy in Charleston, following the stories of several singles and their pursuit for personal and professional lives while they strive to preserve their family name.
Peter Pan 'Sin'Drome
Whitney Sudler-Smith throws a garden party at his urban plantation; one charmer takes home a young society girl.
Sh-Epic Fail!
Thomas thinks he's found the one, until she questions his past; cocktails cause Shep to make questionable decisions; Whitney starts looking for a place of his own.
Thomas gives it another try with Danni; Shep discusses his future with an old girlfriend; Jenna hosts a pool party at her new home; Kathryn arrives with Whitney and drops a bomb on Thomas.
Kathryn might be pregnant with Shep or Thomas' baby; a white-tie Carolina Day party.
At a white tie party for Carolina Day, Thomas brings Kathryn as his date and Whitney brings his assistant. Jenna and Cameran go together, while Shep doesn't bring MJ.
In an altruistic gesture, Thomas hosts a dinner party for his friends in order to impart relationship advice so that they may avoid his mistakes.