Spark
An accident caused by a shooting star changes the life of a young woman and a musical genius forever.
Ga-ohn, leader of the up-and-coming K-pop idol group Dexter, visits his late grandmother's memorial to share news about his long-awaited debut.
To figure out the mystery behind his physical ailment, Ga-ohn takes Ha-neul back to the set of his music video to re-enact the night's events.
Ga-ohn gets angry at Jae-kyung for accusing Ha-neul of stalking him; Ji-seung tries to console Jae-kyung as she goes on an eating binge.
Surprised that Ha-neul's ringtone is his favorite song, Ga-ohn asks her how she knows it and discovers that the two share an unexpected musical bond.