Special Forces: Most Daring Missions
Operation Nimrod
Across six days in 1980, the eyes of the world fix upon London's Iranian Embassy, where terrorists hold over 20 hostages. Next door, a squadron of SAS soldiers sit quietly, primed and ready to raid the building and rescue those held.
Operation Barras
A regiment of British soldiers find themselves held hostage by Sierra Leone's notorious West Side Boys. It is up to the British Special Forces to conduct a rescue on a scale not seen since World War II.