Speechless
Maya DiMeo is a mom on a mission who will do anything for her husband, Jimmy, and kids Ray, Dylan, and JJ, her eldest son with special needs. As Maya fights injustices both real and imagined, the family works to make a new home for themselves and searches for just the right person to give JJ his “voice.”
N-E-- New A-I-- Aide
Kenneth struggles to meet Maya's high standards of care for J.J.; Jimmy offers Dylan some tips on the neighbourhood.