Spyders
Tommy, Nikki and Daniel discover that their parents are undercover spies for an environmental protection agency; when they suddenly take them on an unplanned vacation, the kids suspect they are on a mission.
The Discovery
Tommy, Nikki, and Daniel learn that their parents are undercover spies; a family holiday turns into a family mission.
Snooping Around
The siblings decide to put together their own task force called Spyders, and soon discover important information about Goodman.
Sean is disappointed when Nikki bails on him; Anna and Noah use information from the kids to move forward with their investigation.
Nikki attempts to save Tommy from a car; Anna and Noah try to get their hands on a copy of the Blue Bird Manual.
Nikki saves Noah on a mission and he lets her in on the investigation, but Daniel hears about it and wants in too.