Start-Ups: Silicon Valley
Kim teaches Dwight how to behave on a date, and Dwight tells Kim about being the founder of a start-up; Hermione goes on a date with Jay; Ben asks Hermione's approval about dating Sarah; David vents while trying to launch his start-up.