HUSTLE
A wunderkind who sold his first business venture before the age of 21, John Henry shows struggling entrepreneurs how to grow their own businesses.
Jammed Up
John Henry helps Ashley transform her small artisan jam business, Trade Street Jams, into a profitable business, successful enough that she may actually quite her day job.
In The Weeds
John Henry lends Local Roots NYC found Wen-Jay a helping hand, so that she may grow her farm-share business into a sustainable company, with the potential to grow from year to year.
John is determined to help transform doughnut makers Todd and Eric from Cuzin's Duzin into successful businessmen.
John lends the owners of streetwear company Bronx Native a helping hand to keep their doors open. He provides his business expertise to help keep their business afloat.
John gives the founders of Fur expert advise, so that the business world will finally take their body-care products seriously.
John helps the founders of Port Morris Distillery take their small-batch of Pitorro "moonshine" to the next level.