StuGo
Six kids are tricked into attending a scientist's fake summer camp on a tropical island full of strange machines, creatures, and fashionable mutants.
Legitimate Summer Camp; Dog Eat Dog
Sweet summer science; the kids arrive at Lullah's mysterious summer camp and attempt to fix her laser; mutant mischief; the kids must face the Mutant thieves who stole their food.
Pliny tries to keep a promise when the kids play with a strange diorama; Sara feels guilt after conning Larry out of his collectible beans.
Chip wants to make a breakfast that will blow his friends' socks off; Larry saves a baby lizard and swears to protect it from harm.
Chip tries committing to the ways of survivalist Nils Vulfen; when the kids encounter a dolphin, everyone is excited - except Merian.
Lullah sends Sara to stop a rover from drawing a dirty rear on the moon; Francis goes on a quest to deliver a letter.