Suga: Ride or Die
After his daughter's tragic death, Suga struggles to hold his fractured family and gang together; as rival crews and a relentless prosecutor close in, his world shatters when his own brotherhood betrays him.
Bad Standing
Suga, leader of the Devil's Drifters motorcycle club, is unexpectedly released from prison; outside, he faces a harsh reality: during his absence, his daughter Daisy has died, his family is shattered and a large shipment of drugs is missing.
Suga has been put in "bad standing" by his own club and seeks new allies to recover the missing drugs; Lynn is trying to revive the failed case against Suga, while she and her niece are haunted by a past in which Suga plays a key role.
Cornered by the police, Suga and Candy make a daring escape; desperate to uncover the truth behind the betrayals and reclaim the missing meth, Suga intensifies his hunt.
With time running out, Suga and Candy race to recover the stolen meth and rescue their daughter, Melissa, from the ruthless Irish mob. Forced into a risky deal, Suga promises the meth in exchange for Melissa's safe return.
Suga embarks on a risky mission to rescue Melissa. Lynn's problems pile up when her secret alliance threatens to be exposed. Everyone's secrets and loyalties are put to the test in a deadly confrontation.