Super Shark Highway
Explores the migration patterns of the world's deadliest sharks. with two teams of researchers tracking the ocean's greatest predator.
The southern and northern teams leave their usual research grounds to see just how far the southern and tropical shark highways extend.
The southern team tests new migration tech and tools that could reduce shark attacks in a popular snorkelling spot; the northern team catches and tags bull sharks to help local swimmers steer clear of birthing mothers.