Surfing the Menu: Next Generation
Dan Churchill and Hayden Quinn are good mates. They share a love of cooking, surfing, fresh food, passionate producers, travel and adventure. And that’s exactly what Surfing the Menu, Next Generation is all about.
Noosa
Dan and Hayden are in Noosa. Hayden cooks up a delicious breakfast salad with chorizo, herbs and eggs while Dan uses Kimchi picked up at the local market in his Korean pork pot roast dish.
Wooramel Station
Cattleman and Pilot Justin Steadman takes Dan and Hayden up flying to search for a herd of cattle and wild goats. They help in the cattle yards, sort goats and 'skurf' on a mud flat. Plus they cook on a campfire.
At the Beswick Indigenous Community women show them underground native bees, collect waterlilly bulbs, swim in the spectacular Beswick Falls and catch unique inland prawns & visit the famous School of the Air.