Tale of Arang
After her untimely passing, Arang is unable to rest in peace until she learns how she died but all of her memories are gone. She discovers that Eun Oh can see her and begs for his help to solve the mystery of her death.
Arang arranges for Eun Oh to become magistrate so he can help her solve the mystery of her death; Eun Oh must rescue Arang from the Reapers when they come to take her away.
After Eun Oh rescues Arang, he decides to help her recover from her amnesia; the investigation brings them to a man who she once called her fiancé.