Tales of Zestiria the X
Alisha, alone and devoid of hope, comes across a ruin. Meanwhile, Sorey and Mikleo encounter their own ruin as well.
Sorey and Mikleo make their way to the capital of the Hyland Kingdom, where excitement is at an all time high as the final ceremony of the Sacred Blade Festival approaches.
Sorey wakes up after three days, as Ladylake's citizens raise flags to celebrate the Shepherd's arrival. However, Sorey soon detects something less than festive after touring the city.
Velvet Crow is determined to bring about the demise of her sworn enemy, Artorius, and has a number of questions when Malak arrives to break her out of prison.