Teen Cribs
Gannon, Wyatt, Amy and Annie
We take a look at ordinary teenagers Ashlee and Anthony who live in extraordinary homes, and hear from the parents who give them whatever they want.
Graham is a skiing champion with his own football court, and Britney sunbathes with her friends in her Florida home.