That Dirty Black Bag
A story over eight long days describes the encounter and clash between two men: McCoy, an apparently incorruptible sheriff with a dark past, and Red Bill, a dirty, taciturn bounty killer trapped in a desire for vengeance that cannot be fulfilled.
Chapter One: A Head Weighs Less Than a Body
Far off in the West, bounty hunter Red Bill searches for the man who slew his mother; in nearby Greenvale, where it hasn't rained for years, local farmer Steve finds gold beneath his land; Sheriff McCoy comes upon a small fortune.
Red Bill travels the barren wastes with McCoy and Kurt; in Greenvale, Eve's struggle to maintain her business is threatened; Thompson's claim to Steve's land is taken up a notch.
Red Bill, McCoy and Kurt enter the mines, where trouble ensues; Eve faces dire consequences for her actions; a modern-day Bronson runs for governor.