The Basketeers
High 5 -- Rudy, Mike, Mia, and siblings Stella and Leo -- are avid basketball players; together with their coach Tony Parker they want to take part in the big street ball tournament across the United States.
The Start of a Great Adventure!
Rudy, Mia, Stella, Leo, and Mike finally arrive in San Antonio to take part in the Baskup, a huge basketball tournament that takes place all over the United States.
The Lure of Venice
The High 5 hit famous Venice Beach to face a Venice team composed of bimbos and buff male models; the High 5 team gets quickly carried away by the superficial spirit of Venice Beach.
The High 5 are in Hollywood to face the Movie Stars in a real Hollywood studio; Mia is in a daze, especially because she is going to meet her idol, Kevin MacNamara from Sunset Vampires.