The Supa Strikas
Shakes and his adventure team fight for victory and the Super League trophy; they travel around the world as a soccer team to get to know the roots of soccer and meet famous icons of ball sport.
Dancing Rasta on Ice
Wearing the captain's armband is a great honour for Dancing Rasta, but he is concerned about his leadership abilities. A kind monk nurses Rasta back to health, and teaches him the importance of leading with the mind as well as the body.
Cool Joe Loses His Groove
Cool Joe is thrilled when he's signed by a top record label. However, show business goes to his head and he needs to regain his form in time for the crucial match.
Supa Strikas are demolished in a beach game. The only person who can help them is a legend of the game who has been missing for 30 years.
Beautiful cat burglar Kat is notoriously good at infiltrating high-tech buildings. Under orders from Strikas' arch-enemies, she plants a spy bug in the Secret Training Compound.
Supa Strikas travel to Mexico to confront the biggest goalkeeper in the Super League. Shakes uncovers De Los Santos' past, and makes an amazing discovery of mysterious Aztec ruins, and the origins of the game itself.
As the Strikas prepare to face Twisting Tiger's former team, a DVD of all Tiger's secret moves is released, forcing him to come up with new ones fast.