The Bisexual
New Yorker Leila lives in London with her long-term girlfriend and business partner, Sadie, until Leila realises her life is a lie, and breaks up with her girlfriend to live her life as a bisexual.
New Yorker Leila lives a seemingly perfect life in London with her girlfriend, but she comes to realise she's living a lie, and sets out to change her life.
Leila and Sadie try their best to be civil, while Leila's new housemate attempts to cheer her up with an epic night out.
Leila juggles a double life; Sadie considers something big; Gabe tries to decipher his unreadable girlfriend; a supposedly quiet night in leads to an explosive revelation.
Leila has no hope of reconciliation with Sadie but finds an unexpected ally in Gabe who helps her navigate the tricky world of dating men and women.
A much younger Gabe attempts to get published, while a younger Leila studies abroad. Both take on journeys neither could have predicted.
Leila is left questioning everything when Sadie makes a revelation; Leila and Gabe find that their relationship is one of genuine friendship.