The Brief
The Road to Hell
Henry takes on a murder case while juggling an affair with a married woman; Henry attempts to be in three courts at the same time.
Henry takes up the cause of a man who is convinced his daughter was raped and murdered; an unexpectedly friendly meeting complicates Henry's affair.
Henry prosecutes a psychopathic 12-year-old in a murder trial involving several children; Henry's son Zak comes to stay with him and Polly.
Polly leaves her husband; Henry takes an appeal of a man involved in a sex triangle; Henry faces off with Cleo Steyn.