The Challenge: World Championship
Global champions and MVPs from "The Challenge: Argentina," "The Challenge: Australia," "The Challenge: U.K." and "The Challenge: USA" are brought together to represent their countries and battle for the title of Challenge World Champion.
Run The World
Host TJ Lavin brings together the decorated Challenge Legends and the Global MVPs from Argentina, Australia, the UK, and the U.S.A. for a groundbreaking and grueling new competition.
After the tumultuous nominations, a lot of distrust, resentment and uncertainty remains with the competitors; at the Rocketman challenge, some competitors do well while others fall behind.