The Circus
The controversy continues to intensify as John Heilemann and Alex Wagner document the pivotal moments of the midterm elections. They explore the stories behind the headlines and step behind the curtain of the drama unfolding in Washington.
Angst and drama leading up to Iowa caucuses, a showdown is brewing between Bernie Sanders and Hillary Clinton. Outsider candidates versus the establishment.
Inside the Iowa fallout and the momentum leading into New Hampshire's primary. Clinton and Trump campaigns must pick up the pace to beat Sanders and Cruz.
Following New Hampshire, candidates prepare for hard truths coming up in South Carolina and Nevada. Trump tastes victory, Kasich picks up momentum, and Bush faces an impending do-or-die reality.
The campaigns head toward the final stretch in Nevada and South Carolina, and anxiety grows about high stakes.