Hillary
An intimate portrait of former first lady and Secretary of State Hillary Rodham Clinton, one of the most admired and vilified women in the world.
Golden Girl
In an examination of her first political transformation, former Secretary of State Hillary Clinton launches her 2016 bid for the US presidency.
A look at Hillary Clinton's debut on the national stage and her transformative turn as the first lady of the United States.
After major setbacks in Washington, DC, Hillary Clinton forges a new identity as a global feminist icon.
After two terms as first lady, Hillary Clinton steps out on her own as a candidate for public office.